Wednesday, 10 July 2013

Ramadhan

Assalamualaikum


Ku mengharapkan Ramadan kali ini penuh makna, agar dapat ku tempuhi dengan sempurna. 

Bertepatan dengan bait-bait lagu diatas, ceewah tahun ni puasa lebih bermakna, sebab..sebab tahun ni boleh puasa satu bulan kat rumah. InshaAllah, tak dak dah lah nak kena lari balik p asrama, balik matriks sedangkan hati memberontak tak mau balik. Boleh kata macam tue ? Pun bolehlah kan. hehe





InshaAllah sama2 kita berusaha khatam Al-Quran noh

Andai semua HARTA itu racun, maka ZAKAT penawarnya...

Andai seumur hidup itu adalah DOSA, maka TAQWA dan TAUBAT penghapusnya..

Andai seluruh bulan itu adalah NODA, maka RAMADHAN lah pemutihnya...

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak !





1 Ramadhan 1434 H


No comments:

Post a Comment